#AI & Math Enthusiast
#Work hard and play hard
HKUST Double Major in CS and Mathematics

 

Dear Leslie, Miss you much

你,為什麼不見你,只有這耀眼繁華地,本應可以交匯,但係軌跡改變角度交錯,你嘅忌日正好喺4月嘅第一日,而我嘅卻係最後一日,我哋嘅人生軌跡就此完全錯開…16年喇,我亦將16歲,雖無法親自經歷你的生涯歷程,但係我依然通過網上資料瞭解咗你,許多。係外人睇起身你係一個天皇巨星,一個再挑剔嘅人亦都無法搵出一絲瑕疵嘅存在,但你係86年唱有誰共鳴被其他歌迷噓時我仍歷歷在目;00年你亦並冇畏懼世俗嘅眼光,而係記者嘅鏡頭下勇敢而堅定地牽住愛人嘅手;係熱情演唱會,你果種前衛嘅造型亦受到各種傳媒炮轟嘲笑,你仍然傾情於藝術,不受世俗干擾,直到16年前嘅依一日....

現在嘅娛樂圈,充斥住各種八卦新聞,演員嘅演技已經不復當日,只需要有流量,就可以成為一個“巨星”。雞你太美,大碗寬面已經成為娛樂圈嘅成功典範。依D明星,只需發一條微博,一秒之內就可以賺取幾萬嘅轉發同點贊,而真正嘅藝術家卻倍受冷落。哥哥啊,若果你知道16年後嘅娛樂圈係咁,你會覺得欣慰,定係悲哀呢?

评论
热度(4)
Top

© Artanis WONG | Powered by LOFTER